Stichting Samen Starten

Dagbesteding

Diensten

Stichting Samen Starten biedt u verschillende activiteiten aan! U kunt zelf aangeven waar uw passie ligt en wat u graag doet!

Samen kijken wij graag naar uw mogelijkheden en bieden wij u de juiste begeleiding aan waar nodig is.

Onze activiteiten:

Handwerken: Samen Starten biedt u de mogelijkheid om uw passie voor handwerken te laten zien aan de buitenwereld!

Het is een grote uitdaging om uw kwaliteiten in uw zelfgemaakte producten te openbaren! Zo krijgt u meer zelfvertrouwen en zal de ontwikkeling in steeds nieuwe handwerken stijgen.

Denk aan bv: sieraden, kleding, vazen, potten, glazen en nog veel meer!

U wordt hierin begeleid als u dat nodig vindt!

Muziek/dans en toneel: Wanneer uw ambitie ligt in het maken van muziek en het zingen of het toneelspelen dan heeft u een plekje binnen Samen Starten om uw ambities uit te oefenen en om u zich daarin te ontwikkelen!

Is het een verborgen ambitie? daag uzelf uit om dit aan de buitenwereld te onthullen!

U wordt hierin begeleid wanneer u dat nodig vindt!!

Kunst: Wellicht dat u passie heeft voor schilderen, tekenen en kleuren en het als ambitie heeft en er meer in wilt gaan ontwikkelen dan bent u op het juiste adres! Dus zoek uw oude kleding op in de kast of in de zolder zodat deze straks met vele kleuren worden gevlekt doordat u misschien een mooie schilderij gaat maken of een portret en nog veel meer!!

U begeleider zal er altijd bij zijn wanneer u dat wenst!!

Beweging: Om uw gezondheid en conditie op peil te houden is bewegen van belang!

Trek uw sportschoenen aan want u heeft de ruimte om te bewegen: Samen gaan wij bewegen!

Uw heeft de mogelijkheid om te gaan deelnemen aan yoga, bewegen op muziek en door buitenwandelingen te doen!!

Give your body a shape!!

Multimedia: Tegenwoordig gaat bijna alles via multimedia zoals: het nieuws, mailen en contacten maken met de buitenwerld!

Ook kan het zijn dat u ambiteus bent in beeld en geluid, websitebuilding en netwerken!

Heeft u daar de prikkels in om ook uw kwaliteiten te ontwikkelen zodat ook de buitenwereld gebruik kan maken van uw kwaliteiten?

Daag uzelf uit om binnen Samen Starten deze activiteiten uit te voeren!!

Natuur: Het leven in de natuur is een uitdaging en bovendien goed voor uw lichamelijke en geestelijke gezondheid!

Stichting Samen Starten biedt u samen met vele boerderijen, dierentuinen en kwekerijen de mogelijkheid om de dagelijkse werkzaamheden te leren kennen in de natuur! Zo ervaart u wat er allemaal gedaan wordt in bv een boerderij denk aan: oogsten, koeien voeren en nog veel meer!

Gezelligheid en ontspanning: U wordt ouder en dat betekent dat u gewoon kan genieten van uw leven door leuke dingen te doen.

Een leuke ontmoetingsplek en samen koffie drinken, de krant lezen, veel bewegen, veel spelletjes en nog veel meer!